Pagina's

donderdag 16 april 2015

Boeken


Lezen jullie nog wel eens boeken? Ik betrap me erop dat ik het zelf te weinig doe terwijl ik het echt wel leuk vind en ik er echt wel van kan genieten. Ik heb nog aardig wat boeken liggen die ik nog moet lezen.
Ik heb de hele serie van Shopaholic in huis. O op het nieuwste deel na. Ik ben halverwege deel 2 gekomen en nu probeer ik al maanden verder te gaan maar ik kan de rust er niet voor vinden. Ook heb ik de Hungergames nog liggen. Die heb ik van me ouders met kerst gekregen. Ik heb ze al eens gelezen maar toen had ik ze geleend. Nu wil ik de boeken graag opnieuw lezen vooral de laatste en die wil ik gelezen hebben voor de laatste film uitkomt in het najaar alleen zoals het nu gaat lukt dat niet echt...


En ik heb op me Ipad ook nog Divergent en Insurgent staan. Daar moet ik nog aan gaan beginnen. Het voordeel met lezen vanaf de Ipad vind ik wel dat je geen extra verlichting nodig hebt. Maar om echt te lezen vind ik een boek wel echt lekkerder lezen.
Ik lees in de zomer altijd wel meer dan in de winter. Dan kan ik lekker in de tuin zitten met een boek er bij. Doen jullie dat ook? Of lezen jullie meer in de winter?
In de winter is lezen ook wel lekker hoor onder een dekentje met een beker thee erbij alleen gebeurt dat bij mij eigenlijk nooit. Misschien wordt het beter als ik ook klaar ben met school en ik me niet meer en op me werk en op school hoef te focussen.

Mijn favoriete kinderboeken waren de Hoe overleef ik boeken en ik heb ze ook allemaal gelezen. Wat waren jullie favoriete kinderboeken?

Zouden jullie het leuk vinden als ik eens een boek wel echt uitgelezen heb dat ik er dan een review over schrijf? Laat het weten in de comments.

Xxx Laura

1 opmerking:

  1. Ik lees ook meer in de zomer - raar is dat toch eigenlijk!
    Mijn boeken komen allemaal van kringloopwinkels en inmiddels heb ik ook bijna de hele serie van Shopaholic in huis. Ik vind Sophie Kinsella echt heel fijn schrijven.
    Vroeger heb ik ook de "Hoe overleef ik..."-boeken gelezen, en ik heb ze ook allemaal bewaard want ik kan ze toch niet zomaar weg doen?!

    BeantwoordenVerwijderen