Pagina's

zondag 12 april 2015

Music Time # 6

Zoals jullie wel gemerkt hebben was er vorige week geen music time. Sorry nog daarvoor. Ik had even niet de tijd en de puff om achter de computer te gaan zitten. Maar ik ben weer terug en ik zal weer netjes artikelen gaan posten!

Om te beginnen met een nieuwe music time! Welke nummers heb ik deze week het meeste beluisterd.

Op nummer 5: Onder je lokken - Ronnie Flex.
Ik vond dit nummer een tijd geleden al top maar ik heb hem herontdekt
Op nummer 4: Till It Hurts - Yellow Claw ft. Ayden.
Een lekkere beat met een mooie stem. Wat kan ik nog meer zeggen?
Op nummer 3: Black Space - Taylor Swift.
Ik vind dit een leuk nummer van Taylor en ook de clip vind ik erg grappig. Ik kan me er ook wel in vinden in de tekst. En Taylor heeft deze week natuurlijk ook nog eens heel erg naar nieuws met iedereen gedeeld. Hopelijk komt alles goed met haar moeder.
Op nummer 2: As Long As You Love Me - Justin Bieber ft. Big Sean.
Na de roast die ik gezien had van Justin dacht ik toch is z'n muziek luisteren. Ik ben niet echt fan van z'n nummers op deze na die vind ik erg mooi en heb ik veel beluisterd deze week.
Op nummer 1: Big Girls Cry - Sia.
Ja Sia heeft weer een nieuw nummer uitgebracht en weer met een vreemde clip. Echt Sia haar stijl. Maar ik ben zoals bijna altijd ook weer gek op dit nummer!

Dit was het weer voor deze week. Wat waren jullie favoriete nummers deze week? Laat het achter in de comments.

xxx Laura

1 opmerking:

  1. Aparte clip inderdaad weer van Sia, wel een leuk nummer zoals altijd!

    BeantwoordenVerwijderen