Pagina's

maandag 2 maart 2015

Catrice Nude Purism


Iedereen kent het merk Catrice wel in Nederland. Het is een lekker budget merk wat te koop is in alle filialen van de Kruitvat, en ook in bijna alle Trekpleister filialen. Ze hebben ook nog eens hele fijne beauty producten en zoals ik al zei zijn de producten lekker budget dus voor iedereen wel te betalen.

Catrice heeft ook regelmatig een limeted edition lijn en ook daar vind je erg mooie producten. Je moet er alleen wel snel bij zijn want zoals de naam limeted edition al verraad ze blijven niet lang en er zijn maar een beperkt aantal producten.
Deze maand is er een nieuwe limeted edition lijn en dat is de Nude Purism.
Het zijn allemaal producten die erg nude zijn en dus makkelijk te gebruiken zijn. Het is geïnspireerd op de lente en op de jaren 90.


Ze hebben deze keer niet heel veel verschillende soorten artikelen uitgebracht.
Om te beginnen hebben ze een aantal nagellakjes uitgebracht.



Dit zijn ze.
Ze zijn er in de kleuren:
-  C01 Taupe-less
-  C02 Barely pink
-  C03 Pure Blue
-  C04 Naked Brown.

Ik moet zeggen de kleuren spreken mij niet zo aan alleen de 2 roze zou ik misschien kopen de andere 2 niet denk ik.
Ze zullen ongeveer €2,99 per stuk gaan kosten.


Er komen ook 4 kleuren lippenstift in deze collectie.
In de kleuren:
-  C01 Barely pink
-  C02 Silky Rose
-  C03 Delicate Rosewood
-  C04 Nearly Nude

Deze kleuren spreken mij veel meer aan.Volgens Catrice hebben ze een romige textuur en hebben ze een glanzende finish.
Deze zullen ongeveer €4,99 per stuk gaan kosten.




Ook heeft deze collectie 2 quattro oogschaduw palletjes.
Ik moet zeggen dat de eerste mij meer aanspreekt dan de 2de maar dat komt omdat daar blauw bij zit en ik dat niet zo'n mooie combinatie met roze vind.
Deze heten:
-  C01 Naked Brown
-  C02 Taupe-less

Ik ga ook proberen om de eerste te kunnen bemachtigen die vind ik erg mooi en die kan je ook dagelijks gebruiken.

Deze oogschaduw palletjes zullen ongeveer €4,59 per stuk gaan kosten.






En als laatste de super mooie highlighter.
Deze wil ik ook wel erg graag hebben. Ik vind de print ook erg mooi wel basic maar wel mooi.

De heet Pure Shimmer Highlighter.

Deze zal ongeveer €4,59 gaan kosten. Dat vind ik best wel meevallen voor een hightlighter want mooie highlighters kosten meestal aardig wat.






Zoals jullie konden zien was deze collectie erg basic en doet de naam Nude Purism echt eer aan. Ik vind de namen niet heel boeiend die de producten hebben maar het gaat natuurlijk om het product zelf. Ik ga proberen er een paar de bemachtigen en als dat lukt zal ik ze reviewen.
Deze producten kunnen vanaf nu al in de winkels liggen zo niet zullen ze er vast snel zijn.

Wat vinden jullie van deze limeted edition? En welk product zouden jullie graag willen hebben? Laat het weten in de comments.

xxx Laura.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten