Pagina's

donderdag 12 maart 2015

Pretty Little Liars irritaties


Irritatie. Dat is het enige wat ik nu kan bedenken bij me favoriete serie Pretty Little Liars. Ik wil nu gewoon weten wie A is! Al een aantal jaar volg ik deze serie en tot het begin van deel 2 van seizoen 5 met veel plezier maar nu wil ik het gewoon weten! Wie is A? Eerst was het Mona en nu is Mona dood? Of toch niet... Dat is het in deze serie er zit altijd een addertje onder het gras.

Of heeft Alison toch een tweeling zus? En was dat misschien Bethany Young. Heek gek is dat niet. Ze zeiden toen ook dat Mona niet A zou zijn ondanks dat ze dat in het boek wel was en toch bleek ze het wel te zijn.
En waar is Lucas? Ik vind het raar dat je hem niet meer ziet. En hij ging goed om met Mona en is veel lastig gevallen door Alison.

En dan hebben we Ezra nog? Waarom was hij toch A? Ik kan het nog steeds niet begrijpen. Juist hij! En wat me nog meer verbaasde was dat Aria en Ezra samen weer wat kregen. En nu soort van niet iets hebben. Ja niets is wat het lijkt. Het lijkt wie is de mol wel alleen dat in een serie met 7 seizoen.

Want er komen nog 2 seizoenen aan. Ze zeggen dat we 24 maart zullen weten wie A is. Maar hebben ze zoiets niet al vaker beloofd?? Volgens mij wel,

Wie ik trouwens ook verdacht vond na afgelopen week dat was Andrew. Maar waarom? Hij maakte een rare opmerking over Mona en hij zag hoe de meiden het huis van Mona ingingen. Zou hij A zijn? Ik denk het niet omdat het er te dik bovenop legt en eerlijk is eerlijk dat doen ze bij Pretty Little Liars niet. Alles is top secret.

En Cece met de kerstspecial kwam ze weer terug om Alison te waarschuwen? Alleen dat. Ik vind haar raar doen. Ook zij kan de tweelingzus nog wel eens zijn zou me niet verbazen.

Ik zal bijna nog Toby vergeten, ook hij heeft zich even voor gedaan als A. Waarom? Om spencer te beschermen? En nu zit hij opeens bij de politie. Ja sommige dingen zijn echt te vaag. En ook wel erg onwerkelijk.

Ik denk wel dat Alison inderdaad A niet is of in ieder geval niet meer anders. En zal ze schuldig worden bevonden over de dood van Mona? En Hannah hoe staat het er voor voor haar? Hopelijk weten we aankomende woensdag meer. En dan nog 1 week en dan weten we volgens de makers van de serie wie A is maar of dat echt zo is ik moet het nog maar zien.

Ik heb hier wel vast een voorproefje van de volgende aflevering.

Wie denken jullie dat A is? Laat het achter in de comments,

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten