Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Catrice Velvet Finish Concealer


Iets wat ik graag gebruikt is concealer. Helaas vind ik het altijd lastig om de goede textuur te kunnen vinden van een concealer en veel concealers lijken daarom op het eerste oog top maar blijken later niet zo goed te zijn. Ik hou het meest van een vloeibare concealer dat kan je makkelijk verdelen en werkt goed om oneffenheden weg te werken. Een meer creme achtige substantie werkt bij mij niet goed en gaat snel in lijntjes trekken waardoor het er alleen maar lelijker uit gaat zien.


Ik had een paar maanden geleden een hele fijne van Catrice gevonden alleen was hij in 3 weken op! Ja dat vond ik toch wel erg snel. Het was met een kwartje er aan en aan de achterkant een draaidop. Ik had hem 3 weken heel fijn gebruikt tot er niks meer uit kwam. En ik had dan echt niet elke dag veel gebruikt.

Omdat ik 3 weken echt te snel vond ging ik op zoek naar een ander en kwam ik weer bij eentje van Catrice uit. Dit keer de camouflage cream. De eerste keer zag het er mooi uit maar al snel merkte ik dat het in de lijntjes van me gezicht ging zitten en dat zag er echt niet uit. Ik weet dat veel mensen deze wel fijn vinden maar het zal ook aan mijn huis liggen ik heb best wel een droge huid en een dikke cream laat dat nog erger naar voren komen.

De zoektocht ging verder... En toen zag ik eindelijk de concealer waar ik al een tijd naar opzoek was. Gewoon een flesje met een spons applicator. Dat je zelf kan bepalen hoeveel je wilt en ook kan zien hoeveel er nog in zit. Het lijkt op het eerste gezicht op een lipgloss. Maar dat is het toch echt niet. Ik vind zelf een spons applicator erg fijn omdat ik het verder toch met me vinger verdeel.
Het is de Velvet finish concealer with hyaluron van Catrice. Ik heb hem in de kleur 010 velvet ivory. Het is een hydraterende concealer met spf 6. Dus ook een zonbeschermer erin. Niet dat het heel veel doet maar voor het idee oke. De concealer zou ook een liftend effect moeten hebben dat is altijd goed natuurlijk.

Hier heb ik ook een foto met de textuur van de concealer. Zoals je kan zien matcht de kleur niet met de huid van me hand maar wel de huid van me gezicht. Hij is iets lichter dan ik zelf ben maar dat vind ik juist beter dan oogt wat frisser.

Ik heb hem nu een tijdje getest en vond hem erg fijn hij blijft de hele dag goed zitten en bedekt de oneffenheden goed. Ik blijf deze ook zeker lang gebruiken en koop hem ook zeker opnieuw als hij op is. Deze concealer koste trouwens €4,45. Dat is wel wat prijziger dan we van Catrice gewend zijn maar hij is erg fijn en de meeste andere concealers zijn nog veel prijziger,

Wat is jullie favoriete concealer? Laat het achter in de comments.

xxx Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten