Pagina's

dinsdag 17 maart 2015

Favoriete youtubers


Haai allemaal, vandaag een post over youtube. Ik ben gek op youtube en kijk ook heel veel filmpjes. maar wie zijn nou mijn favorieten? Dat zal ik jullie laten zien.

Om te beginnen is dat Mascha van Beautygloss en Vloggloss en vooral het laatste volg ik voornamelijk. Ik bekeek haar filmpjes al heel erg lang op Beautygloss en toen ze ging vloggen kon ik niet meer stoppen met kijken!


Nog een beauty blogger die ik er leuk vind is Serena van Beautylab. Ze heeft een heel erg leuk kanaal en is altijd lekker positief. Ze heeft ook zeker haar eigen style. Haar zusjes maken ook filmpjes en hebben ook een blog. Die vind ik ook wel leuk maar iets minder als Serena. Ze heeft ook regelmatig leuke DIY.
Welk kanaal ik ook heel erg leuk vind is Ponkers. Het zijn filmpjes die over van alles gaan maar meestal over gekke en vooral grappige opdrachten. Nu gaan ze bijvoorbeeld allemaal opdrachten doen in de sneeuw samen met bnn. Vet toch?
En dan gaan we over op Stuk tv. Ook hun hebben gekke opdrachten. Bij veel van de opdrachten komt zelfs de politie eraan te pas. Maar ze zijn wel ontzettend grappig.

Wie ik ook erg leuk vind en ze kan ook nog eens heel goed zingen is Teske. Ze begon als beauty bloggen maar is nu meer een lifestyle blogger. Ze heeft filmpjes over van alles en dat maakt het juist zo leuk en gevarieerd. Ik moet wel zeggen dat ik haar nu leuker vind dan een paar jaar geleden. Ze heeft ook af en toe leuke filmpjes over Japans snoep.
En als laatste vind ik de cinemates, cinebuddies (potkast) en ga zo maar verder. Kelvin en Peter kan ik beter zeggen. Ze maken te gekke filmpjes en ze doen het zo goed dat ze niet alleen in Nederland maar ook daar buiten erg populair zijn.
Wat zijn jullie favoriete youtubers? Laat het achter in de comments. Ik zeg eerlijk ik had moeite met kiezen want Dylan en Mert zijn ook top maar die volg ik nog niet zo lang.

xxx Laura

2 opmerkingen:

  1. Haha de Cinemates boybands video is zo grappig. Een van de beste YT kanalen van nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut ik vind de world of cinemates ook erg leuk! Dat is een nieuw kanaal van hun.

      Verwijderen